DAF LF45 FA 210 G EEV kamion šasija

















































































































Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
- Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
- Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.














Sleeper cab
Parabel suspension front - air suspension rear
YEAR 2011(In traffic 2012-10)
Km approx 225000
Chassis 11990kg(Changed to 7490kg 2023)
Trip computer
Cruise control
AC
C-Lock
Two sets of keys one remote control
Everything done since 202209!
DPF cleaned at the company 2022
Chassis painted with 2K paint 2023
Air hoses replaced on rear axle for air suspension and brakes 2023
Right rear spring brake cylinder completely replaced 2023
Bushings in torque strut (anti-roll bar) replaced in rear axle 2022
New rims and tires 2023
All oils, glycol and filters replaced May 2023 (driven 300 miles to July 2025)
Lubricated every spring!
New Display in instrument 2023
New ECU VIC3 2023
New front pads 2023
New rear pads 2023
New front shock absorbers 2025
New rear shock absorbers 2023
New stabilizer bars and anti-roll bar bushes front 2024
All ground cables replaced from battery to starter motor and generator 2025
Cable lugs replaced on most + cables.
Fuse holder x3 with new fuses on frame replaced 2024
All relays replaced to Bosch 2025
New door handle right front 2023
New door lock left 2023
Front bumper painted 2023
Rear camera 2023
New battery cover 2023
New radio with handsfree, bluetooth
Sleeper CAB
Parabel suspension front - air suspension rear
YEAR 2011(In traffic 2012-10)
Km approx 225000
Chassis 11990kg(Changed to 7490kg 2023)
Trip computer
Cruise control
AC
C-Lock
Two sets of keys one remote control
*Can take chassis Iveco daily 72 with axlebas 4750-5000mm in similar condition from 2014!!*
Sovhytt
Parbelfjädring fram – luftfjädring bak
ÅR 2011(I trafik 2012-10)
Km ca 225000
Chassi 11990kg( Ändrat till 7490kg 2023)
Färddator
Farthållare
AC
C-Lås
Två uppsättningar nycklar en fjärrdosa
Allt som gjorts sedan 202209!
DPF rengjort på firma 2022
Chassit målat med 2K färg 2023
Luftslangar bytta på bakaxel till luftfjädring och bromsar 2023
Höger bak fjäderbromcylinder komplett bytt 2023
Bussningar i momentstag(krängningshämmare) bytta i bakvagn 2022
Nya fälgar och däck 2023
Alla oljor,glykol och filter bytta maj 2023(kört 300mil till juli 2025)
Smord varje vår!
Ny Display i instrument 2023
Ny ECU VIC3 2023
Nya klossar fram 2023
Nya klossar bak 2023
Nya stötdämpare fram 2025
Nya stötdämpare bak 2023
Nya stabilisatorstag och krängningshämmarbussningar fram 2024
Alla jordkablar bytta från batteri till startmotor och generator 2025
Kabelskor bytta på flertalet + kablar.
Säkringshållare x3 med nya säkringar på ram bytta 2024
Alla relä bytta till Bosch 2025
Nytt dörrhandtag höger fram 2023
Nytt dörrlås vänster 2023
Stötfångare fram målad 2023
Backamera 2023
Nytt batterilock 2023
Ny radio med handsfree ,bluetooth
Sovhytt
Parbelfjädring fram – luftfjädring bak
ÅR 2011(I trafik 2012-10)
Km ca 225000
Chassi 11990kg( Ändrat till 7490kg 2023)
Färddator
Farthållare
AC
C-Lås
Två uppsättningar nycklar en fjärrdosa
*Även byte mot chassi Iveco daily 72 med axelavtånd 4750-5000mm i liknade skicka från 2014*