Volvo FH 540 kamion s kukom























































Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
- Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
- Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.
Kontakti prodavatelja




















Volvo FH 540
2012
Molde 6410, Norwegen
Norwegen
1324
780.000 km
Lager-Nr. 1324
JOAB L20 20-Tonnen-Hakenlift – nie benutzt (zuvor Camelon-Holzhackschnitzelaufbau)
Wird bei Verkauf TÜV/EU-abgenommen
Schneepflugplatte
Luftfederung
VBG
I-Shift
Bett
Kaffeemaschine
Ledersitz Komfort
6x2
551 PS
EURO 5
Länge: 870 cm
Breite: 255 cm
Radstand bis Achse 2: 460 cm
Radstand bis Achse 3: 137 cm
Eigengewicht: 11.275 kg
Zulässiges Gesamtgewicht: 28.000 kg
Max. Nutzlast: 16.650 kg
Max. Achslast Achse 1: 9.000 kg
Max. Achslast Achse 2: 11.500 kg
Max. Achslast Achse 3: 7.500 kg
Volvo FH 540
2012
Molde 6410, Norway
Norway
1324
780,000 km
Stock no. 1324
JOAB L20 20-ton hooklift – never used (previously fitted with Camelon chip body)
Will be EU approved upon sale
Snowplough plate
Air suspension
VBG
I-Shift
Bed
Coffee maker
Leather comfort seat
6x2
551 hp
EURO 5
Length: 870 cm
Width: 255 cm
Wheelbase to 2nd axle: 460 cm
Wheelbase to 3rd axle: 137 cm
Curb weight: 11,275 kg
Gross vehicle weight: 28,000 kg
Max payload: 16,650 kg
Max axle load axle 1: 9,000 kg
Max axle load axle 2: 11,500 kg
Max axle load axle 3: 7,500 kg
Volvo FH 540
2012
Molde 6410, Noruega
Noruega
1324
780.000 km
Número de stock 1324
JOAB L20 multibasculante de 20 toneladas – nunca usado (anteriormente carrocería Camelon para astillas)
Se entregará con homologación UE
Placa para quitanieves
Suspensión neumática
VBG
I-Shift
Cama
Cafetera
Asiento de cuero confort
6x2
551 CV
EURO 5
Longitud: 870 cm
Anchura: 255 cm
Distancia entre ejes hasta 2º eje: 460 cm
Distancia entre ejes hasta 3º eje: 137 cm
Peso en vacío: 11.275 kg
Peso bruto total: 28.000 kg
Carga útil máxima: 16.650 kg
Carga máxima eje 1: 9.000 kg
Carga máxima eje 2: 11.500 kg
Carga máxima eje 3: 7.500 kg
Volvo FH 540
2012
Molde 6410, Norvège
Norvège
1324
780 000 km
Réf. stock 1324
JOAB L20 ampliroll 20 tonnes – jamais utilisé (anciennement carrosserie Camelon pour bois déchiqueté)
Sera homologué UE lors de la vente
Plaque chasse-neige
Suspension pneumatique
VBG
I-Shift
Lit
Cafetière
Siège confort en cuir
6x2
551 ch
EURO 5
Longueur : 870 cm
Largeur : 255 cm
Empattement jusqu’à l’essieu 2 : 460 cm
Empattement jusqu’à l’essieu 3 : 137 cm
Poids à vide : 11 275 kg
PTAC : 28 000 kg
Charge utile max. : 16 650 kg
Charge max. essieu 1 : 9 000 kg
Charge max. essieu 2 : 11 500 kg
Charge max. essieu 3 : 7 500 kg
Volvo FH 540
2012
Molde 6410, Norge
Norge
1324
780 000 km
Lager nr. 1324
JOAB L20 20-tonns krokløft – aldri brukt (tidligere hatt Camelon flispåbygg)
Blir EU godkjent ved salg
Brøyteplate
Luftfjæring
VBG
I-shift
Seng
Kaffetrakter
Komfortsete i skinn
6x2
551 Hk
EURO 5
Lengde 870 cm
Bredde 255 cm
Akselavstand til andre aksel 460 cm
Akselavstand til tredje aksel 137 cm
Egenvekt 11275 kg
Tillatt totalvekt 28000 kg
Maks nyttelast 16650 kg
Maks aksellast aksel 1 9000 kg
Maks aksellast aksel 2 11500 kg
Maks aksellast aksel 3 7500 kg
Hvordan finansiere varen? Vi kan gi deg et godt tilbud på lån eller leasingavtale!
Formidlingshuset videreformidler brukte varer og har ingen annen informasjon om varen enn det som er gitt fra tidligere eier før videresalg gjennomføres.
Det anbefales alltids kunder å inspisere maskin og utstyr før de inngår en avtale.
Ta gjerne kontakt for å avtale visning og prøvekjøring.
Har du noe utstyr du ønsker å få solgt? Å selge unna utstyr kan være veldig tidskrevende, bruker du Formidlingshuset så tar vi oss av hele jobben. Ta gjerne kontakt på pokazati kontakte eller send mail til post(a)formidlingshuset . no
Vi gir alltid salgsgaranti, blir ikke utstyret solgt så koster det ingenting!
Vi tar forbehold om feil i annonsen.
Volvo FH 540
2012
Molde 6410, Norwegia
Norwegia
1324
780 000 km
Magazyn nr 1324
JOAB L20 hakowiec 20 t – nigdy nieużywany (wcześniej zabudowa Camelon do zrębków)
Będzie zatwierdzony do ruchu w UE przy sprzedaży
Płyta do pługa śnieżnego
Zawieszenie pneumatyczne
VBG
I-Shift
Łóżko
Ekspres do kawy
Skórzany fotel komfortowy
6x2
551 KM
EURO 5
Długość: 870 cm
Szerokość: 255 cm
Rozstaw osi do 2. osi: 460 cm
Rozstaw osi do 3. osi: 137 cm
Masa własna: 11 275 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 28 000 kg
Maksymalna ładowność: 16 650 kg
Maks. nacisk na oś 1: 9 000 kg
Maks. nacisk na oś 2: 11 500 kg
Maks. nacisk na oś 3: 7 500 kg