Nova Pronar T663/2 prikolica kiper







Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
- Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
- Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.
Kontakti prodavatelja

























Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Nadstawy z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Nadwozia: Wywrotka kurtynowa
Gwarancja sprzętu: Tak
Kraj: POLSKA
Konstruktor: Pronar
Oś: Podwójna
Dane techniczne wersji standard
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita 11000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita 9700* [kg]
Ładowność 7000** [kg]
Masa własna 2700*** [kg]
Pojemność ładunkowa 9,8 [m3]
Powierzchnia ładunkowa 9,8 [m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) 6121/2390/2094 [mm]
Wysokość ścian skrzyni 500+500 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany 4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża 1060 [mm]
Rozstaw kół 1650 [mm]
Zawieszenie resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 1465 [kg]
Rozmiar ogumienia 11,5/80-15,3
Prędkość konstrukcyjna 30 [km/h]
System wywrotu trójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700/13L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 57,2/42 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 50/46 [˚]
*Dopuszczalna masa całkowita przyczepy (DMC) w wykonaniu innym niż standard (patrz wyposażenie dodatkowe – opcjonalne)
*) Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości w mm 500+500
**Ładowność homologacyjna zależna od wykonania i wyposażenia
***Masa własna jest inna w przypadku wykonania innego niż standardowe
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Szyber zsypowy do ziarna
z blokadą
w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych
z wahaczami wyrównawczymi
z rozstawem osi 1030mm
z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe Æ300×60
Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm
do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjść na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy
spiralny
instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym
ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
sztywne (zintegrowane z ramą dolną)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR