Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera

PDF
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 1 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 2 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 3 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 4 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 5 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 6 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 7 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 8 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 9 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 10 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 11 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 12 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 13 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 14 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 15 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 16 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 17 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 18 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 19 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 20 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 21 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 22 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 23 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 24 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 25 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 26 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 27 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 28 - Autoline
Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera | Slika 29 - Autoline
Zainteresirani ste za oglas?
1/29
PDF
3.985 €
Cijena bez PDV-a
Kontaktirajte prodavatelja
Model: 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N
Godina proizvodnje: 2008-11
Prva registracija: 2008-11-17
Kapacitet podizanja: 33.600 kg
Neto težina: 5.400 kg
Ukupna težina: 39.000 kg
Lokacija: Nizozemska Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Kataloški broj prodavatelja: OK32NN
Datum objavljivanja: više od 1 mjeseca
Opis
Ukupne dimenzije: širina - 2,48 m
Osovine
Marka: SAF
Broj osovina: 3
Međuosovinski razmak: 8.810 mm
Prva osovina: 385/65-R22.5
Druga osovina: 385/65-R22.5
Treća osovina: 385/65-R22.5
Kočnica
ABS
EBS
Stanje
Stanje: rabljene

Dodatne informacije — Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, SAF + disc, liftaxle, extendable at the rear, N poluprikolica za prijevoz kontejnera

Hrvatski
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

11/2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF axles + disc brakes, 1st axle is lift axle, ABS/EBS, rear extendable, empty weight: 5,400kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 1/4/4mm: R: 2/6/14mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 15%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 90%

Functional
Make of bodywork: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OK-32-NN
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

11/2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-Achsen + Scheibenbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, ABS/EBS, Heck ausziehbar, Leergewicht: 5.400 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 1/4/4mm: R: 2/6/14mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 15%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 90%

Funktionell
Marke des Aufbaus: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Identifikation
Kennzeichen: OK-32-NN
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 15%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 90%
Karosserifabrikat: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OK-32-NN
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 15%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 90%

Funcional
Marca carrocería: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Superestructura extensible: Sí

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio

Identificación
Matrícula: OK-32-NN
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 15%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 90%

Pratique
Marque de construction: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Superstructure extensible: Oui

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen

Identification
Numéro d'immatriculation: OK-32-NN
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

11/2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-assen + schijfremmen, 1e as is liftas, ABS/EBS, achter uitschuifbaar, leeggewicht: 5.400kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 1/4/4mm: R: 2/6/14mm), Nederlandse registratie

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 15%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 90%

Functioneel
Merk opbouw: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld

Identificatie
Kenteken: OK-32-NN
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 15%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 90%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OK-32-NN
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 15%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 90%

Funcional
Marca da carroçaria: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média

Identificação
Número de registo: OK-32-NN
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385/65-R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 15%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 90%
Марка кузова: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OK-32-NN
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 15%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 90%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA SCF 24 G MX
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Identifiering
Registreringsnummer: OK-32-NN
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Važno
Ova ponuda је informativnog karaktera. Za više detalja, pitajte prodavatelja.
Savjeti za kupnju
Savjeti za sigurnost
Provjera prodavatelja

Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.

Provjera cijena

Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati ​​na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.

Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.

Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.

Sumnjivo plaćanje unaprijed

Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.

Varijante ovakve prijevare mogu uključivati:
  • Prijenos pretplate na karticu
  • Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
  • Prijenos na račun "povjerenika"
  • Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
  • Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
  • Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
  • Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
  • Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.
Pronašli ste prevaranta?
Javite nam
Savjeti za sigurnost
PDF
Prodajete tehniku?
Učinite to s nama!
Slični oglasi
3.985 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 33.600 kg Neto težina 5.400 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.900 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 33.060 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Neto težina 5.940 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Ede
JB Trading bv
11 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.750 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 34.000 kg Neto težina 4.000 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
2.985 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 33.600 kg Neto težina 5.400 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
3.985 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 35.280 kg Neto težina 3.720 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.750 € Bez PDV-a
2006
Nosivost 33.500 kg Neto težina 5.500 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
3.985 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 35.280 kg Neto težina 3.720 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
Cijena na upit
2008
Nosivost 33.320 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Neto težina 5.680 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Vuren
Van Ekeren Trucks
6 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.500 € Bez PDV-a
2007
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.500 € Bez PDV-a
2007
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.500 € Bez PDV-a
2007
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.500 € Bez PDV-a
2007
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.500 € Bez PDV-a
2007
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
5.500 € Bez PDV-a
2009
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.000 € Bez PDV-a
2006
Nosivost 35.200 kg Neto težina 3.800 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.500 € Bez PDV-a
2010
Nosivost 35.130 kg Neto težina 3.870 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
3.950 € Bez PDV-a
2008
Neto težina 5.380 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.985 € Bez PDV-a
2010
Nosivost 35.280 kg Neto težina 3.720 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Roosendaal
Equipped4U BV
15 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
4.750 € Bez PDV-a
2008
Neto težina 5.380 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja
3.900 € Bez PDV-a
2008
Nosivost 32.600 kg Ogibljenje pneumatski/pneumatski Neto težina 5.400 kg Broj osovina 3
Nizozemska, Ede
JB Trading bv
11 godina na Autoline
Kontaktirajte prodavatelja