Nooteboom OSD-50-04V, 4 AXLE, 6,7 EXTENDABLE LAST 2 STEERING poluprikolica sa niskom platformom





































Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
- Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
- Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.
Kontakti prodavatelja








































Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 7000 kg; Gelenkt
Hinterachse 4: Max. Achslast: 7000 kg; Gelenkt
Kennzeichen: OK-12-TD
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Styretøj
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Styretøj
Registreringsnummer: OK-12-TD
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 7000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 7000 kg; Steering
Rear axle 4: Max. axle load: 7000 kg; Steering
Registration number: OK-12-TD
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dirección
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dirección
Matrícula: OK-12-TD
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Direction
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Direction
Numéro d'immatriculation: OK-12-TD
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 7000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 7000 kg; Meesturend
Achteras 4: Max. aslast: 7000 kg; Meesturend
Kenteken: OK-12-TD
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Układ kierowniczy
Numer rejestracyjny: OK-12-TD
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 7000 kg; Direção
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 7000 kg; Direção
Número de registo: OK-12-TD
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Рулевое управление
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Рулевое управление
Регистрационный номер: OK-12-TD
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 7000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 7000 kg; Styrning
Bakaxel 4: Max. axellast: 7000 kg; Styrning
Registreringsnummer: OK-12-TD