Transea Wind Power Installing Vessels ostali vodeni transport
Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
- Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
- Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.
Kontakti prodavatelja






offshore wind power integrated operation mobile
platform was built and put into use in June
2017 The total length of the ship is 119.2 meters, the width is 40.8 meters, the
depth is 7.8 meters, the number of pile legs is 4, the full load draft is 4.6 meters, 4
16V4000M33F diesel engines, 4 AMG0500MK04LAA generators, 1 16V2000M51A
berthing diesel engine, 1 LSA49.1L11/4P generator, 1 1000 ton pile winding crane, 1
200 ton auxiliary crane, and equipped with a hydraulic self lifting system and DP-1
power positioning system. The original pile leg length was 85 meters, and the pile leg
extension renovation was completed in January 2024 After the renovation, the pile
leg length was 94 meters; The hook renovation was completed in early May 2024,
and the 1000 ton pile winding auxiliary hook was upgraded from 100 tons to 400
tons. The above renovation has obtained a CCS certificate.
Main Parameter
Length W.L:99.0m
Breadth moulded: 40.8m
Depth moulded: 7.80m
Design Draft:4.5m
Speed: 6 Knot
Max Water Depth of working: 50.0m
Complement: 80person
Endurance: 20day
Quantity of piling leg: 4pcs
Diameter of piling leg: 4.0m
Length of piling leg: 85m
Main crane: 1000ton @25m
Auxiliary crane: 200ton@20m
Quantity of May-Bring-Wind Turbine: 2x 7.0mw or 3x 5.mw
DP Class: DP1
Thruster: 2x 1800kw(Stern)
Thruster: 2x900kw(Bow)
CSA self-elevating,Offshore-Wind -Turbine Service Unit,Thruster,Lifting Appliance,DP1