30ft Dry Bulk Container C28, built in ITALY kontejner 30 stopa









Ako odlučite kupiti opremu po niskoj cijeni, provjerite da li vi komunicirate sa stvarnim prodavateljem. Saznajte što više informacija o vlasniku opreme. Jedan od načina prijevare je da se predstave kao prava tvrtka. U slučaju sumnje, obavijestite nas o tome radi dodatne kontrole, putem obrasca za povratne informacije.
Prije nego što odlučite izvršiti kupnju, pažljivo pregledajte nekoliko prodajnih ponuda kako biste razumjeli prosječnu vrijednosti odabranog modela opreme. Ako je cijena ponude koju vam se sviđa mnogo niža od sličnih ponuda, razmislite o tome. Značajna razlika u cijeni može ukazivati na skrivene nedostatke ili pokušaj prodavača da počini prijevaru.
Nemojte kupovati proizvode čija je cijena previše različita od prosječne cijene slične opreme.
Nemojte davati suglasnost na sumnjive zaloge i plaćanje robe unaprijed. U slučaju sumnje, nemojte se bojati pojasniti pojedinosti, zatražiti dodatne fotografije i dokumente za opremu, provjerite autentičnost dokumenata i postavljajte pitanja.
Najčešći tip prijevare. Nepošteni prodavatelji mogu zatražiti određeni iznos predujma kako bi "zarezervirali" vaše pravo na kupnju opreme. Dakle, prevaranti mogu prikupiti veliki iznos i nestati, i više se ne pojavljivati.
- Prijenos pretplate na karticu
- Nemojte plaćati unaprijed bez izdavanja dokumenata koji potvrđuju postupak prijenosa novca, ako vam je tijekom komuniciranja prodavatelj postao sumljiv.
- Prijenos na račun "povjerenika"
- Takav zahtjev treba biti alarmantan, najvjerojatnije komunicirate s prevarantom.
- Prijenos na račun tvrtke s sličnim imenom
- Budite oprezni, prevaranti se mogu prikriti iza poznatih tvrtki, neznatno mijenjajući njihov naziv. Nemojte prenositi sredstva ako vam je naziv tvrtke sumnjiv.
- Zamjena vlastitih podataka u fakturi stvarne tvrtke
- Prije prijenosa, provjerite jesu li navedeni detaljie ispravni i odnose li se na navedenu tvrtku.





30ft Dry Bulk Container C28, built in Italy
TECHNICAL DATA
*External dimensions*
Length: mm. 9.125
Width: mm. 2.550
Height: mm. 2.740
*Internal dimensions*
Length: mm. 8.968
Width: mm. 2.470
Height: mm. 2.517
*Door Opening*
Width: 2.460
Height: 2.440
*Letterbox Opening*
Width: mm. 2.224
Height: mm. 340
*Weights & Capacity*
Loading Capacity: m3 56
Max.Gross Weight (MGW): Kgs 36.000
Tare Weight: Kgs Abt. 2.900
Payload: Kgs Abt. 33.100
DESCRIPTION:
• Designed for rail, road and sea transport (on vessel deck) of bulk break materials and pallets
• Lifting: by 30ft ISO top spreader / no grappler pockets
• Stacking: 4 (1+3) high at laden condition
• Rail profile C28 S29
• Chassis locking: 30ft ISO corner castings
• Vertically corrugated side walls and front end, made in Corten steel (corrosion controlled steel)
• Roof consisting of Corten steel panels and n. 4 round hatches diam. 500 mm, complete of stainless steel (AISI304) lids and accessories
• Walk-path nearby roof hatches provided with anti-slip finishing
• Collapsible handrail recessed into the top rail in protected position
• 2 PVC air vents on side walls
• Rear double wing door, left wing “L” shaped and incorporating the discharge hatch, EPDM gasket
• Aluminium discharge hatch with n. 1 galvanized locking bar bolted on, EPDM gasket
• Internal set of lashing hooks for lining (bulk-bag)
• Internal set of lashing rings
• Plywood floor, tested for 7.260 kg
• Tubular PVC document box
• Internal painting light grey colour
• CSC, UIC, RINa, TIR approval
• Codification plate for rail transport
tel for contakt pokazati kontakte
email. pokazati kontakte